Renault Groep

Chris Jansen nieuwe ICT Director van Groupe Renault Benelux

10 september 2019

Met ingang van 1 september 2019 is Chris Jansen (Amersfoort, 1972) benoemd tot ICT Director van Groupe Renault Benelux. Hij volgt hiermee Hans Keijzers op.

Chris Jansen studeerde in 1997 af aan de Haagse Hogeschool, opleiding Hogere Europese Beroepen Opleiding (HEBO), afstudeervariant bedrijfskundig management. Jansen begon zijn loopbaan in 1998 bij Uniconsult, de ICT afdeling van Dirk van den Broek supermarkten waar hij verschillende functies heeft bekleed in de ICT/automatisering en logistiek. In 2009 werd hij aangesteld als hoofd winkelautomatiseringen bij Plus Retail, verantwoordelijk voor de ICT aansturing van 257 supermarkt vestigingen. In 2013 werd Chris Jansen Manager ICT bij hetzelfde bedrijf. In 2015 maakte hij de overstap naar Vomar Voordeelmarkt als Manager ICT en werd daarmee verantwoordelijk voor het servicecentrum, het distributiecentrum alsmede de ICT van 65 supermarkten in Noord-Holland.

Alles selecteren
  • Alle (1)
  • Persoon (1)

PERS RENAULT BELUX

Draai uw smartphone.
Hou uw smartphone verticaal om onze website optimaal te kunnen bekijken.
Download condities
Alle elementen van de website (met name foto’s, teksten, video’s en beelden) zijn eigendom van Renault SAS en/of zijn filialen of derden die Renault SAS de toestemming hebben gegeven om ze te gebruiken. Deze elementen worden aan derden ter beschikking gesteld voor redactiedoeleinden. Het is ten strengste verboden deze elementen te gebruiken voor commerciële doeleinden en marketing- en publiciteitsdoeleinden in het bijzonder. Alle merken op de site zijn eigendom van de Renault-groep.