Renault-Nissan-Mitsubishi

Persbericht Alliantie : Groupe Renault – Nissan – Mitsubishi

29 november 2018

Donderdag, 29 november 2018

De Raden van Bestuur van Groupe Renault, Nissan Motor Co. Ltd en Mitsubishi Motors hebben zich de voorbije dagen unaniem en met overtuiging uitgesproken voor het voortbestaan van de Alliantie.

De Alliantie verzekert al twee decennia lang een ongeëvenaard succes.

We blijven ons dan ook ten volle engageren voor de Alliantie.

Over Renault-Nissan-Mitsubishi

Groupe Renault, Nissan Motor en Mitsubishi Motors vormen samen de grootste auto-alliantie ter wereld. De interculturele samenwerking is de oudste en productiefste in de auto-industrie. Samen verkochten de drie partners in 2017 meer dan 10,6 miljoen voertuigen in bijna 200 landen. De partners streven naar samenwerking en de optimalisering van synergieën om de competitiviteit tot het uiterste te drijven. Ze hebben bovendien strategische samenwerkingsakkoorden afgesloten met andere constructeurs, waaronder Daimler (Duitsland) en Dongfeng (China). De Alliantie is marktleider in het segment van de emissievrije voertuigen en ontwikkelt innovatieve technologie voor de autonome, geconnecteerde en betaalbare voertuigen van morgen.

PERS RENAULT BELUX

Draai uw smartphone.
Hou uw smartphone verticaal om onze website optimaal te kunnen bekijken.
Download condities
Alle elementen van de website (met name foto’s, teksten, video’s en beelden) zijn eigendom van Renault SAS en/of zijn filialen of derden die Renault SAS de toestemming hebben gegeven om ze te gebruiken. Deze elementen worden aan derden ter beschikking gesteld voor redactiedoeleinden. Het is ten strengste verboden deze elementen te gebruiken voor commerciële doeleinden en marketing- en publiciteitsdoeleinden in het bijzonder. Alle merken op de site zijn eigendom van de Renault-groep.